عناوین برگزیده
کد مطلب : 23738 تاریخ مطلب : 1396/08/15

خدمات رساني 24 ساعته به زوار حسيني

رئيس اتاق اصناف ايلام گفت: استان ايلام آماده پذيرايي از زائران عتبات عاليات به ويژه راهپيمايان اربعين حسيني است.

رئيس اتاق اصناف ايلام گفت: استان ايلام آماده پذيرايي از زائران عتبات عاليات به ويژه راهپيمايان اربعين حسيني است.

يونس حواسيان در گفتوگو با پايگاه اطلاعرساني اتاق اصناف ايران» در راستاي اقدامات انجام شده براي زوار حسيني گفت: امسال بيش از يک ميليون و 500 هزار زائر به عتبات عاليات سفر کردهاند. ازطرفي مرز مهران بزرگ ترين پارکينگ کشور است که با کمک فرماندهي استان، تمامي امکانات و تجهيزات در اين مرز براي تسهيل در رفت و آمدها مهيا شده و در بحث پارکينگ و آبرساني هيچ مشکلي نخواهيم داشت.

حواسيان اضافه کرد: در بحث خدمات رساني و پذيرايي امسال نيز اقدامات خوبي انجام شده و و بيش از 200 موکب در سراسر استان و مهران فعاليت خواهند کرد. اين موکب ها در زمينه اسکان و توزيع نهار، شام و صبحانه به زائران حسيني، 24 ساعته به خدمت رساني مشغول هستند.

گفتني است؛ استان ايلام با در اختيار داشتن 420 کيلومتر مرز مشترک با کشور عراق، يکي از مهم ترين استان هاي کشور محسوب مي شود. ازسويي مرز مهران در اين استان نيز يکي از مهمترين مرزهاي منتهي به کشور عراق است که اين روزها آماده خدمت رساني به زائران حسيني است. اما با اينکه از سال ها پيش همواره خيل عظيمي از مردم براي زيارت به کشور عراق سفر مي کنند، اما اين افزايش تعداد تاکنون نتوانسته بر خدمات ارائه شده در اين مرز تاثير منفي داشته باشد

نیمتا روزنامه های صبح کشور