عناوین برگزیده
کد مطلب : 36818 تاریخ مطلب : 1397/10/15

شوراي حمل و نقل بار و مسافر اتاق اصناف تهران تشکيل ميشود

دومين جلسه روساي اتحاديه هاي حوزه حمل و نقل به دعوت اتحاديه صنف حمل و نقل بار سبک شهري و به رياست حسين زندي رئيس اتحاديه صنف حمل و نقل درون شهري، با حضور علي انصافي رئيس اتحاديه صنف مسافربري، حسن هاشمي رئيس اتحاديه صنف کمپرسي داران، قاسم قرباني خواه و يغمائيان رئيس و نايب رئيس اتحاديه صنف موسسات توريستي، داود محمدي رئيس اتحاديه صنف حمل و نقل بار سبک شهري ، روساي اتحاديه هاي صنوف حمل و نقل شهرستانهاي شهر ري، شميرانات در اتحاديه صنف حمل و نقل بار سبک شهري مورخ 12/10/97 برگزار شد.

در اين جلسه مدعوين به طرح و موضوعات مربوطه به شرح ذيل پرداختند

علي انصافي اظهار داشت: از موضوعات مهم اين است که به تازگي اعلام داشته اند معاينه فني خودرو هاي ده سال به بالا صورت نمي پذيرد حال آنکه اکثرا ناوگان حمل ونقل از ده سال به بالاست ، براي اين که ناوگان معاينه فني سالمي داشته باشد بايد خودروهاي به روز و سالم را جايگزين خودروهاي فرسوده نمايند. راه کارها تنها جريمه کردن نيست. اين درحاليست که 90 در صد ناوگان حمل ونقل جابجايي بار و مسافر کارخانجات، بيمارستانها، ادارات، ارگانها، نهادها، وزارت خانه ، آموزش و پرورش و… با صنوف حمل ونقل است.

يغمائيان اظهار داشت: اتاق اصناف نماينده اي در شوراي عالي ترافيک داشته باشد تا موضوعات بدون حضور اصناف مطرح و بررسي نشود.

قاسم قرباني خواه اظهار کرد: بيمه رانندگان موضوعي است که حائز اهميت بوده و تاکنون مغفول مانده است لذا اين موضوع را در اتاق اصناف مطرح و خواهان رسيدگي شديم.

حسن هاشمي بيان داشت: هر اتحاديه اي مشکلات خود را در اتاق اصناف مطرح تا در کميسيونها مورد بررسي و نهايتاً در جهت رفع آن اقدام گردد.

محسن محسني بيان کرد: پروانه کسب واحدهاي صنفي سيار موضوع مهمي است و بايد هر چه سريعتر مورد بررسي و پي گيري قرار گيرد.

اردهالي گفت: تامين اجتماعي و بيمه رانندگان موضوع مهم و قابل پي گيري است .

قشلاقي رئيس اتحاديه حمل و نقل شميرانات بيان داشت: شرکتهاي اينترنتي تمامي صنوف را تحت تاثير و متاسفانه کسب را مختل نموده اند بايد تلاش کنيم تا جايگاه اصناف را ارتقا دهيم.

حسين زندي تاکيد کرد: فضاي مجازي در کشور وجود دارد تکنولوژي فراگير است اما بايد خود را همگام تکنولوژي نمود چرا که جهان در حال توسعه و پيشرفت است، اينکه در مقابل تکنولوژي مقاومت کنيم يا آنکه خود را عقب نگه داريم امري غير عقلائي است ، بايد علم خود را به روز کنيم و خود را باسرعت تکنولوژي همراه کنيم.

داود محمدي بيان داشت: مشکلات مطروحه در اين جلسه بين اتحاديه هاي حمل و نقل مشترک است ، با ساخت اپليکيشن که بتواند تمامي صنوف حمل و نقل را پوشش دهد انقلابي بزرگ در عرصه حمل و نقل است ، به طوريکه تمامي صنوف و اعضاء در اين اپليکيشن عضويت دارند و مردم با مراجعه به آن از تمامي خدمات و سرويس دهي کليه صنوف حمل و نقل در همه حوزه هاي بار و مسافر بهره مند مي شوند.

در پايان مقرر شد تا اين جلسات با محوريت اتاق اصناف تهران در قالب شوراي حمل و نقل بار و مسافر اتاق اصناف تهران تشکيل و برگزار گردد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور