عناوین برگزیده
کد مطلب : 23558 تاریخ مطلب : 1396/08/02

آمادگي اصناف براي خدمات رساني به مسافران اربعين

رئيس اتاق اصناف ايران از آمادگي کامل اصناف براي خدمات رساني به مسافران اربعين از تهران تا کربلا خبر داد.

رئيس اتاق اصناف ايران از آمادگي کامل اصناف براي خدمات رساني به مسافران اربعين از تهران تا کربلا خبر داد.

علي فاضلي با اشاره به 5 ميليارد تومان کمک هاي نقدي و غيرنقدي اصناف در سال گذشته به مسافران اربعين افزود: تامين اقلام مصرفي از جمله حبوبات ، برنج ، روغن ، پتو، تجهيزات آشپزخانه و ايستگاه صلواتي نانوايي در اين ايام انجام خواهد شد.

وي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، با اشاره به سازماندهي اتحاديه هاي خدمات فني به ويژه ماشين آلات براي خدمات رساني در ايام اربعين گفت: اين گروه خدمات رايگان تعمير و نگهداري خودروها را در طول مسير، مبادي خروجي و ورودي براي زائران انجام خواهند داد.

رئيس اتاق اصناف ايران با اشاره به پشتيباني کامل اصناف در ايام اربعين با نظارت سازمان عتبات عاليات ادامه داد: بخش ديگر اين پشتيباني در استان هاي مرکزي و در 3 مبادي اصلي خروج مسافران انجام مي شود.

بررسي تراکنش هاي افراد دست درازي بر حريم خصوصي است

رئيس اتاق اصناف ايران بررسي تراکنش هاي صاحبان واحدهاي صنفي را دست درازي به حريم خصوصي افراد اعلام کرد.

علي فاضلي در ادامه اين گفتگو ، با اشاره به اينکه اصناف تمايل خود را در چهار سال گذشته به شفافيت ماليات نشان داده اند، افزود: اگر لزومي بر افزودن متمم به قانون ماليات وجود داشت بايد تا ماه سوم تا چهارم سال 93 عملياتي مي شد ، تغييرات آن در حال حاضر مشکل ساز شده است.

وي با تاکيد بر گوشزد کردن تخلف به افراد خاطي ادامه داد: بررسي تراکنش هاي شخصي افراد سبب ايجاد ناامني است در حالي که کارآفرين و سرمايه گذار بايد در فضاي امن و آرام فعاليت کنند.

فاضلي با اشاره به اينکه نبايد کارآفرينان مورد تعدي قرار گيرند، افزود: مسئولان بايد قبل از انجام هرگونه فعاليتي براي واحدهاي صنفي با اتاق اصناف جلسه و هماهنگي داشته باشند.

نیمتا روزنامه های صبح کشور