عناوین برگزیده
کد مطلب : 23507 تاریخ مطلب : 1396/07/23

بيانيه اتاق اصناف ايران در محکوميت اظهارات رئيس جمهور آمريکا

بي‌گمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شجره طيبه‌اي است که نهال آن را حضرت روح‌الله (ره) کاشته و رهبر فرزانه انقلاب طي سال‌هاي متمادي از کيان آن حفاظت و حراست کرده‌اند. اين نهاد انقلابي طي همه سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن لحظه‌اي از دفاع تمام‌قد از ميهن اسلامي در برابر تهديدات بزرگ و کوچک استکبار جهاني و وامداران و ايادي شرق و غرب غفلت نکرده است.

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه

بيگمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شجره طيبهاي است که نهال آن را حضرت روحالله (ره) کاشته و رهبر فرزانه انقلاب طي سالهاي متمادي از کيان آن حفاظت و حراست کردهاند. اين نهاد انقلابي طي همه سالهاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن لحظهاي از دفاع تمامقد از ميهن اسلامي در برابر تهديدات بزرگ و کوچک استکبار جهاني و وامداران و ايادي شرق و غرب غفلت نکرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي است انقلابي که ريشه در بدنه اجتماع و آحاد جامعه دارد. از اين رو، سپاهيان فرزندان برومند ملت غيور و شهيدپرور ايران اسلامي هستند و هرگونه توهين و هتک حرمت نسبت به آنان، حرمت شکني از مردم ايران تلقي ميشود. بدون ترديد امنيت امروز کشور مرهون و مديون مجاهدتها و دلاوريهاي سپاهيان اسلام است.

اهميت و جايگاه ويژه و خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در منطقه و امنيت آفريني سپاهيان موجب شده تا بازيگر تازه وارد کاخ سفيد با اظهاراتي سخيف، سعي در حمله به آن داشته باشد. از قضا اين هجوم ناشيانه رئيس جمهوري ايالات متحده به سربازان دلير خليج هميشه فارس، نشان ميدهد که راه و مسير و روش سپاه پاسداران چون همه اين سالهاي گذشته درست و صحيح بوده است. همانگونه که پير جماران در وصف آنها گفته بود اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و رهبري معظم انقلاب هم آنان را حافظان انقلاب خطاب ميکنند و ميفرمايند: انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنى دارند، به طور طبيعى در مقابل سپاه پاسداران صف بسته اند و حضور دارند؛ چون پاسدارِ انقلاب است.» و نيز رئيس جمهور محترم گفت: سپاه پاسداران از ملت ايران، عراق، سوريه، يمن و مردم منطقه حمايت ميکند و به عنوان نيروي قدرتمندي است که همواره در کنار مردم بوده و مردم نيز در کنار آن هستند.»

اصناف، بازاريان و همه کسبه مومن و انقلابي کشور هم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را نهاد برخاسته از درون جامعه دانسته و همچون گذشته با تمام توان از آن دفاع خواهند کرد. پيوند ميان اصناف و سپاه، پيوندي ناگسستني است که نه آمريکا و نه هيچ قدرت بين المللي ديگري نميتواند در اين پيوند خدشه و خللي وارد آورد.

اتاق اصناف ايران ضمن حمايت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مراتب انزجار خود را از سخنان توهين آميز، بي پايه و اساس و متوهمانه رئيس جمهوري ايالات متحده آمريکا اعلام کرده و اينگونه اظهارات و تهديدها هرگز نميتواند ذرهاي از ارادت و پيروي جامعه بزرگ اصناف کشور نسبت به آرمانهاي امام راحل و منويات مقام عظماي ولايت بکاهد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور