عناوین برگزیده
کد مطلب : 15680 تاریخ مطلب : 1396/04/13

گشايش پنجمين نمايشگاه قطعات خودرو؛ حضور شرکت هاي فرانسوي و چيني در نمايشگاه تخصصي قطعات خودرو تهران

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزي گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمين نمايشگاه تخصصي قطعات خودرو (سبک و سنگين) و ماشين آلات تهران در سال «اقتصاد مقاومتي؛ توليد- اشتغال» با شعار «شبکه توزيع، حامي توليد و اشتغال» افتتاح شد.

در اين نمايشگاه فعالان بخش خصوصي، توليدکنندگان، واردکنندگان، توزيع کنندگان و ارائه کنندگان خدمات خودرويي داخل و فعالان اين صنعت از كشورهايفرانسه و چين نيز حضور دارند.
همچنين در اين نمايشگاه افزون بر فعالان زنجيره تامين، توزيع و خدمات خودرو و ماشين ها، ساير رسته هاي اين صنف مانند قطعات و اجزا، الکترونيک و سيستم هاي ايمني، تعمير و نگهداري، تيونينگ، پمپ بنزين، سرويس و کارواش و تجهيزات تعميرگاهي نيز حضور دارند.
بر اساس اين گزارش غلامرضا بخشي زاده رئيس اتحاديه صنف فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشين آلات تهران در مراسم افتتاح اين نمايشگاه گفت: بايد زنجيره تامين، توزيع و خدمات را منسجم تر و کوتاه تر کرد تا شاهد افزايش ثمربخشي بوده و هزينه ها کاهش يابد.

وي افزود: تلاش اين اتحاديه اين است كه معضلات عرضه کالاهاي بي کيفيت، تورم شبکه توزيع و بي تعادلي در بازار را از طريق روش هاي اقتصادي و تشويقي برطرف کند.
رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم بدكي خودرو تصريح كرد: با بکارگيري اين شيوه ها کسبه امين و درستکار کنار هم قرار مي گيرند تا الگويي براي ديگران باشند.
وي اضافه کرد: بايد اعضاي اتحاديه ها و نخبگان در اين زمينه به ميدان آمده و حضوري جدي و سازمان يافته داشته باشند تا به اين ترتيب به برگزاري نمايشگاه هاي متعدد دستوري و کوچک بويژه در شهرستان ها نيازي نباشد.

به گفته وي، امروز با وجود افزايش رکود کسب و کارها، همچنان روند برگزاري نمايشگاه ها در کشور افزايشي است.
وي تصريح کرد: توليدکنندگان کشور مي توانند با بذل توجه بيشتر به بيش از 15 ميليون دستگاه خودرو سواري و افزون بر هفت ميليون دستگاه خودروهاي سنگين، راهسازي، معدني و کشاورزي، از کار و اشتغال ايراني حمايت کنند.
نیمتا روزنامه های صبح کشور